Höstljuuus

Godmiddag !!!!!!!! Nu sitter jag i skolan för en gångsskulloch datar mig lite .. mycket trevligt
Åhh jag är så otroligt nööööjd med det mesta !!! Har haft en perfekt vecka !! Min praktikplats är helt enkelt superbra och det känns så hiiimla skönt .Trvis som fisken i vattnet och veckorna har verkligen gått fort !
På lördag ska jag fota mina andra fina  <3  och det ska bli väldigt spännade att se hur det går haha ..
På söndag är det mintur att stå framför kameran haha ska bli kul det med .. hmm vi får väl se hur detta ska gå..känner mig inte direkt i toppform modellmässigt haha .


Har haft allmänt fullt upp dom här veckorna överhuvudtaget.. känns som om jag gått upp innan det blivit ljust och kommit hem och till ro när det börjar bli mörkt.. i och för sig kanske det beror på att det verkligen är superhöst ute .. Tycker trotts allt att deg faktiskt är ganska mysigt och vackert med alla färger pådagarna

Nu ska vi snart styra upp ett arbete här .. en lidande berättelse .. ska nog inte bli allt för svårt med tanke på vilket otroligt lidande man i principmöter varje dag på praktikplatsen.

Tror verkligen att vi ska komma ihåg att fånga dagen leva i nuet och som jag alltid brukar säga ta vara och vara rädd om dom som vi har nära !!

I övrigt äre allmänt flyt hihi <3<3<3<3
I lördags var vi och badade ,senträffade vi Alle the one and Only och det kändes mycket fint på alla sätt :D
Alltid så lätt att vara med henne min fina sis <3! Det känsn som om ingen tid gått och det är bara att njuta av nuet ;)

Var på inflyttningsfest också med Joelle min andra kärlek hihi .. det går aldrig att ha tråkigt med den människan !

Har varit massör också hihi .. har nämligen masserat massören Annika ..tror hon gillare ;)
Annika Björk <3<3<3<3<3 tycker jag så mycket om ..hon förgyller min vardag !!!

Ne nu måste vi sätta igång Jag och Jennie <3 sitter här nämligen och försöker tänka haha
PUSS och kraaaam




Kommentarer
Postat av: annika

oooooiiii...Dito

2008-10-09 @ 17:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0