Sicken Vecka !




AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH  Streeeesssande så otroligt stresssandeeee!!!!!!!

Ibland blir jag faktiskt lite småbesviken på våran skola !!!!! Nu är klockan 00:20 och våra praktiskplatser lades ut för 20 min sedan .. tack så mycket att men nervös ska behöva sitta uppe till klockan tolv på natten bara för att läraren på föreläsningen i eftermiddags sa att det var först till kvarn .. och sen när man tillslut äntligen klickat sig in, så ser det inte alls ut som man trodde och vissa platser verkade inte ens finnas med .. Jag är förvirrad .. men det var ändå lite spännande och kul meh meh meh hoppas på det bästa nu  




I övrigt har jag haft en väldigt fullspäckad vecka ! Är riktigt stolt över mitt höga tempo :D Har lyckat jobba och gå iskolan redovisa och skriva arbeten och ändå vara en väldigt trevlig människa och må riktigt bra .. !!! Jag blir glad när jag tänker på den här veckan och allt jag hunnit med XD!!!  och förra helgen såklart !  Jag och Mikis drog ut till bonnvischan där jag en gång bott och festade till det ordentligt ! Det blev verkligen lyckat !!! Det var så längesen jag och Miksson svängde våra rumpor tillsammans och en väldigt mysig och rolig Johanna var vårt sällskap också !



Fick ett paket från USA i förrgår men öppnade det igår ;) Fast det var visst en förtidig födelsedagspresent hehe .
Loveli Flan Dawn hade gjort ett album ..en scrapbook till mig om sin sverige resa och det var jättefint ..har tittat i det tio gånger mins redan hehe I Love Foton :D



Nä nu måste jag försöka sov och varva ner lite ..känner mig vild fast klockan är halv ett och jag varit uppe sen ungifär 7

..måste dricka vatten först bara Natti Natti people  AJ LAV JOOO<3












Syssling jag bryr mig !
Älskar diiiiig ! Kommer Alltid att älska diig . Du är min min min föralltid!
Kom till mig snart Lova det! Lilla syssling
Du är Söt fin Vacker värdefull otrolig cool arg häftig tuff mysig rolig Bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0