BOKFÖRLAGET VOMBAT





Bokmässan idag !! Spännade med fem nya böcker varav tre från förlaget vombat minsann ;)
Böcker i massor och människor överallt ! Passade mig perfekt denna dag ! Alle och Eddie ni är så coola och jag beundrar er verkligen  !

Nya utmaningar denna vecka ..ska nog bli så bra så..

Tycker  mycket om mitt jobb, hade väldigt trevligt i lördags faktiskt och tur var väl det ..hmm

Idag har jag inte så mycket mer att säga än att våga att uppfylla och nå era drömmar !

Att man kan nå precis hur långt som helst eller bara dit man vill om man bara tror att man kan och är villig att kämpa för att nå fram och såklart tycker att det är lite kul  också hihi ;) 

Hejsvejs !

Love you folket<3<3<3 





  Grattis Jullan 14 fjortis idag ;) tiden går allt bra fort ibland :D

Kommentarer
Postat av: Maddis

Anna du tar så fina kort, men vet du jag skulle så gärna vilja se kort som du har tagit som folk inte vet om alltså inte uppställda ;-) Vet att du kan det!! Och dom brukar bli så sanna. massor av kramar

2008-09-28 @ 19:09:49
URL: http://mysigatips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0