Booring vill bara ÄTA!!

1. Hur gammal är du om fem år? 30 :D
2.Vem var den sista du träffade? FridA

3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? hOUNDDOG
5. Vem ringde du senast? pETER
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Tina  - Japp det lovar jag


7. Vad är helgens planer? Utgång på valborg Erik i helgen!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? igår
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? Kl 08 12
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja ..adopterade en en gång
14. Vilken är din favoritplats? SPANIEN o KRakisss
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte riktigt..någonstans där det är mörkt o kallt o ovänligt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar som sjuksköterska med barn på ett eller annat sätt.. kanske utomlands.. Har familj :D
17. Vad skrämde dig som barn? Att vara ensam .. mörker .. om någon var arg blev jag jätterädd
18. Vem fick dig att skratta senast? Frida
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp .. fast pappa hade som jag har nu tror jag nånstans
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bägge men den bärbara är i behov av vård :S
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror på vad man menar med kläder.. räknas trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Bara 1
24. Har du någon gång spytt på någon?? Haha nej jag hoppas inte det..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i gräset ..stumpor inne

26. Är du social? Ibland ;) Ibland inte hehe men för det mesta är jag nog ganska utåtriktad ;)
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass med sylt grädde o chokladströssel hehe
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA J o Greja i ordning krakis ännumer o ge bort lite kanske om någon e riktigt snäll
29. Tycker du om kinamat? Ja det är jättegott
30. Tycker du om kaffe? Ja blev riktigt sugen på det nu
31. Vad dricker du till frukost? Afil :P
32. Sover du på någon särskild sida? Sover lite hursomhelst
33. Kan du spela poker? Nja
34. Tycker du om att mysa? Klart !
35. Är du en beroendemänniska? Hmm hur då beroende ..av vad.. jo lite halvhystersikt beroende är jag nog ilband
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp flera stycken
37. Vill du ha barn? Ja många haha
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska o spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp :S
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet är underbart
41. Vad spenderar du helst pengar på? På MAAAT :D
42. Äger du dyra smycken? Vet inte haha kanske
43. Har du någon gång testat narkotika?  nepp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En mjukglass med nötströssel
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj hmm vet inte Maran min var rolig .. Erik är rätt rolig också haha
46. Välj ett ärr på din kropp? Det i mitt ögonbryn..råkade ramla på en kant när jag var liten
47. Vad har du för ringsignal? Deep Forest
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja en randig pyjamas o en gul klänning från Colombia
49. Flirtar du mycket? Nej haha är inteså flörtig av mig ;)
50. Vart togs din profilbild? Innan jag O Evve skulle gå ut en kväll
51. Kan du byta olja på bilen? Eehh va ?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej peppar peppar
53. Vilken var den senaste bok du läste? På jakt efter MRs Kim i Soul
54. Läser du dagstidningen? Bt läser jag nästan varje dag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? näpp
56. Dansar du i bilen? Va vaddå dansar i bilen .. jag kör o sjunger för full hals o kollar på vägen
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFm tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tråkiga meningar från en artikel
59. När var du i kyrkan senast? Oj längesen .. på Kevos dop tror jag
60. Vilka personer utmanar du . ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0