Lördagen den 1 aug

Snart ska jag iväg till jobbet.. första natten denna sommaren .. blir förhoppningsvis bara en till sedan .. det får väl gå .. är inte överförtjust men då kan jag iallafall försöka att plugga lite.. när jag ändå inte kommer någonstans !






JAG MÅSTE STÄÄÄÄÄÄDA !  ser verkligen ut som 7 svåra år här hemma ! Allt är precis överallt.. haha tycker att det är lite härligt på samma gång som jag håller på att bryta ihop när jag ser röran .. usch är jag en kluven människa ... mm kanske lite kanske .



Jag och Frida har varit musikaliska talanger .. vi har inte gått utanför dörren utan sjungt precis nästan hela dagen förutom när vi inte utövade endel dans också ! Helt otroligt kul var det .. Frida har blivit så himla bra ! !! Hon sätter alla toner, all takt och uttalar alla engelska ord på bästa sätt !! Idag var jag väldigt stolt över henne ! Hon har blivit så stor och duktig mitt lilla favvobarn <3


Om en vecka är det Madooonnnnaaaa !!!


PUSS o påere


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du övat så vi kan sjunga madonnas toner

2009-08-03 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0