Måndag den 24 augusti 2009

 I LOVE PHOTO!!!

En fotohöst måste det bli ! Japp så får det bli! <3 <3 <3 <3


Hittade dessa gamla på min användare i skolans dator ! Vet att varje tillfälle varit fantastiskt och alla bara är så otroligt vackra och fina och lägger ner sina själar i att göra riktigt bra bilder. Är alltid imponerat av hur roligt det är varje gång och hur mycket alla bjuder på sig själva och vågar leva ut och testa olika stilar och visa olika sidor av sig själva. Tack Tack Tack alla som ställer upp och gör ett sådant bra jobb och för att jag får äran att föreviga er på bild !!

                             


Här sitter jag i bibblans datorsal och har precis slutat första skoldagen på sista terminen! Mår mycket bättre och känner mig lugnare nu inför alla utmaningar ! Längtar och ser fram emot just dom här kurserna som jag ska läsa under första delen av hösten. Åhh jag hoppas hoppas hoppas att det ska bli lyckat och lärorikt och bra . Jag har sett fram emot just denna kursen under hela studietiden ...wiii ...nä nu blir jag nervös igen .. 


Om bara tre veckor ska jag börja med att vara på OrtopedUVA . För ungefär två år sedan var jag uppe där flera gånger och fascinerades av hur duktiga alla studenterna var. Hur mycket dom kunde ,hur säkra dom verkade. Först fattade jag inte ens att hela avdelningen nästan bara var studenter . Sen blev jag nervös när jag tänkte på att jag själv skulle vara en av studenterna där den sista terminen och nu .. nu är det min tur .. men det ska nog gå bra.. förhoppningsvis har jag utvecklats under den här tiden ..förhoppningsvis.. ;)


Har lite ont i huvudet nu .. brukar aldrig ha det ..ska bli skönt att komma hem och fixa och greja och sedan kanske se en film eller något

Igår fick jag receptet till min partybål som jag tänker göra på lördag :D:D:D:D:D:D Tack Andreas :)  Fick en flaska bål ingediens också minsann hehe, tror att den kommer bli riktigt tokgod !!!!!


Nu är det mindre än en vecka kvar och jag känner mig nog ganska organiserad och tror att jag har koll på läget :)
Ser verkligen fram emot och kom på att det var 5 årsedan krakis blev invaderat av festande folk ..

Perfekt med husfest egentligen, efter att vi kommit i ordning med vårat avlopp så ska jag ordna lite mer roligheter där uppe.. Man får ju passa på så länge ingen bor där !


Nä nu får jag återgå .. har en fullspäckad vecka framför mig om man säger så men kul är det och bra känns det! (Y)


Jo just det.. har börjat komma i form igen också .. Nu jäklar ska jag hålla det också ..hihi andra dagen idag ..fast det kommer nog förstöras lite på lördag, men men , sen är det bara att ta nya tag igen !





Puss på er alla  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0