Fredag den 21 augusti

Fredag och lite halvtaskigt väder.. åtminstone om man jämför med igår för då var det underbart ... åkte upp till storsjön och la mig på en filt med mina skolböcker... väldigt skönt var det.. kändes som att det blev lättare att tänka när fåglarna kvittrade och vattnet glittrade omkring mig.





Idag är jag lite småbesviken på mig själv.. Lyckades ju med min inteätagodis på flera månader uppdrag men nu har det totalt misslyckats igen ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH trött jag blir !! . Jag vet inte riktigt hur det började .. eller jo .. med Stockholmsresan och Ben and Jerry marängsvissen herregud ..där föll alltihop.. sedan dess har jag varit konstant sugen på godis då främst choklad och inte lyckats motstå det en enda dag nästan .. Idag var det stjärnfrukternas tur att bli uppätna .. iallafall endel av dem ..så nu känner jag mig lite skamsen och känner för att springa en mil eller så ... Nä nu MÅSTE jag försöka ta tag i det här igen ... lyckades faktiskt gå ner i allafall kanske tre kilo i sommar och känna mig riktigt nöjd med min kropp .. hmm nä nu jäklar ..efter min fest så LOVAr jag er alla att jag ska ta hand om min kropp igen .. fysisk aktivitet minst tre gånger i veckan och inget socker , vittmjöl eller onyttig alkohol full med kalorier  .. its a promise .. The promise :D .. åh älskar den låten btw :)




Jobbet om en stund .. Blir Ulle som ska Joina mig idag :) Hon fyllde 27 år i onsdags så då var vi ute med en kaka och blommor till henne . Fick även födelsedags tårta! SÅÅ GOD men sååå sööt fymigfymig.. ja ja trevligt var det iallafall och ronja och Emilia var helvilda och glada som vanligt sicka gullungar !



Idag längtar jag efter Fridis ..gjorde det igår också :) Hon är min egen lilla gullunge..fast nu börjar hon bli stor och det är kul för då kan man ta med henne på lite mer vuxna saker ..som att shoppa i Sthlm t ex hehe ;)  Har lovat henne och ett gäng andra att jag ska fota dem i höst.. Det ska bli kul .. funderar på teman att fota efter.






  Något tips någon??

Jag vill iallafall ha starka färger på kläder! Mycket acessoarer! och framför allt roliga pooser ! Jag vill också fixa mer egna bakgrunder .. har fått något slags ställ som man ska ha som bakgrund så jag måste fixa något coolt som ska sitta fast på det. JAG VILL HA EN NY KAMERA!!!!!! Vet inte riktigt varför men jag har hängt upp mig på det.. Att jag måste ha en nya kamera .. hmm

  Eve ModelL <3    Alle ModEll <3 
      EVe MOdeLL <3

     OliviA mOdell  <3
 HedviG Modell  <3


   Fridis och LellE Mu Modeller <3 <3



RebEcka ModelL

Nu ska jag bege mig iväg mot jobbet och bete mig där :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0