LJUVA Måndag



Fotade Annika idag det var kul och kallt ;)  Ville ha henne vid en Björk haha ... ;) Nä men jag är riktigt nöjd med bilderna ..ska provgrejja lite med dom i photoshop ..måste öva mycket mer på det programmet herregud vad mycket man kan göra där .. vill bli braaaa på det!

Annika påstår att hon har läst att Mörka behöver mer sol än ljushyade människor ... alltså att vi mår fysiskt bättre av att få mer sol på oss eftersom våran hud är gjord för att tåla sol ..Jag tror att det ligger något i det  ... Känner mig supergrå och dassig dom här supermörka månaderna så idag lånade jag Annikas solarium hehe och nu känner jag mig som ny :) 


Idag hann jag busa en stund med Joelle och hennes söte lille tjockis ... vi provade eller rättare sagt Joelle provade att sätta ihop en elektrisk tågbana medan jag låg och kollade på och höll i vildingen som ville sno tåget och bita sönder det  Det var rätt coolt. Joelle berättade att hennes man tycker så mycket om tåg att han varje dag måste titta när tåget kommer och att när dom en gång var på en resa gick han ut i iskyla bara för att hinna titta när tåget åkte förbi haha .. Han är en rolig filur Christian :)


Nu väntar jag på min måndagsmor som ska komma och umgås en stund ..

Snart ska jag ta mina värktabletter igen .. fick nya utskrivna idag och det verkar som att dom gör susen !! Underbart !


DAGENS TACK till
 
Mina värktabletter - för att dom fungerar perfekt :)

Till Joelle - För att hon verkligen fick mig att skratta idag när hom försökte sno min telefon det var jättekul ..du är galen :)

Till Annika- För en trevlig  modell eftermiddag och för att jag fick bli svart i solariumet ..mår pigg nu :)

Till mamms och Tussegull - för allt fint

Till min kamera- för den är så himla bra  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det värmer en moders hjärta att bli ihågkommen på detta sätt!

2009-02-03 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0