SÖNDAG :)

Åhh jag orkar inte skola mig.. måste sätta mig och plugga nu och det tar verkligen emot .. vet inte men det har känts jobbigt på sista tiden att ta tag i allt skolarbete.. önskar att jag inte alltid var så otålig och rastlös .. vill känna mig flititg och intresserad ju !!





Fredagen var mysig..  Underbart goda Tapasrätter och Underbara jobbarkompisar!! Två busiga barn var hemma också så det blev lite jagning och sagoläsning en stund hehe !


Har alltid tyckt om att umgås med barn .. jag vet inte men jag passar ihop med dom haha .. en kompis barn sa till mig

Anna du måste skaffa dig barn snart så du har någon att leka och busa med haha .. japp sån är jag .

Jag tror det beror på att det var många roliga vuxna som skojjade busade och hittate på roliga saker med mig som

gör att jag idag tycker om att göra samma sak. Tycker att man ska ha roligt när man är barn ... att man ska få

uppleva spännande och fantasktiska saker som gör att man tycker att världen är em bra plats






I lördags var vi på Talang 2009 ! Blev jättelyckat .. hamnade först i kön och längst fram i Storan i göteborg sen blev

det 4 timmar av otroliga talanger och endel nummer som var så pinsamma att man nästan börja gråta haha.


Bert Karlsson Charlotte Perelli och nån Johan som jag störde mig på var jury ..Tobbe trollkarl var programledare :)

Förstår bara inte hur två kor med gitarr och världens sämsta låt kan gå vidare istället för en liten tolv åring med helt

otrolig röst och talang bara för en sångcoach råkat välja låten och sättet den framförts på. 

Sen blev det film och mys hemma ... Nu är jag somsagt lite irriterad överskolan som vanligt och ganska trött
Kanske blir träning i morgon om jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0