Livet är gott <3




IDag blir det Fettisdagen mums ! Älskar semlor .. äter dom alltid med varm mjölk ..mmm så himla gott . Åt nyss thaimat från vårat nya thaimats take away här i viskafors och det var riktigt gott.. Måste prova alla rätter och se vilka som blir favoriter. Det är ju Gudbarns pappa som har stället så jag får allt försöka stödja dom litegrann :)

Läste Marie dagbok på lunar igår... det är så konstigt att man bara kan försvinna från den ena minuten till den andra.. Läste om vad hon skrivit om den kvällen vi var på Jonas och vi hade kramp i våra skratt muskler och när jag agerade taxi för att hon var så bakis och hungrig hahah kom ihåg att det var en mysig dag..

Kommer aldrig glömma när vi gjorde filmerna till Krilles föräldrar ..det var så fina dagar .. vi bara satt och skrattade och pratade och klippte och klistrade

Kom i håg när vi hade vårat hemliga klubbhus i kinnarumma haha ..åkte förbi där för några dagar sen och det fanns inte kvar.. men kul hade vi .. fast det tyckte nog inte dom som bodde där eftersom vi busplingade och pallade morötter och var allmänt jobbiga hehe.

Kom också ihåg när vi pratade 4 timmar varje kväll på gymnasiet och min mamma höll på att bli alldeles galen för att jag gapskrattade så högt och väckte henne mitt i natten ibland :)

Nädu Maran tänker fortfarande på dig varje dag .. Tänk att det var du som skulle bli evigt ung .. nu fyller vi andra snart 25 ju herregud vad tiden går :S


Nu ska jag vara duktig och grejja i huset ...snart kommer ju våra tyskar igen hihi .dom börjar tidigt iår :)

kanske uppdaterar senare :P

Kommentarer
Postat av: annika

Vad fint du skriver , livet är kort, men för en del alldeldest för kort.kram från Annika

2009-02-25 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0