jag vet ingenting ..jag vet allting...




Allt är annorlunda nu ! Ingenting kommer någonsin bli som förut .. världen har förändrats ! 

Vet inte riktigt någonting om någonting .... vill diskutera det och vill inte diskutera det! Eller NEj vill inte diskutera det.

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Ingenting var  som man trodde ... och allt var precis som man egentligen trodde eller någonstans anande ............

jaja .... frågan vad gör det om hundra år är faktiskt rätt intressant ............

nu ska jag försöka anpassa mig i denna nya värld och förhoppningsvis förstå någonting
!!!!!!!!!!





 Älskar er som jag älskar <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken underbar lycklig bebis,livet e inte som när man var liten , inte så stor eller rättare sagt mycket större. kram på dig.

2009-02-06 @ 14:13:10
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0