FREDAG :) again

 Vacker bild va ;);)

MUMS !!

Hej :) !







Fredag och statistik ... ruttna tomater och defekta glödlampor brukar min mamma kalla det med andra ord haha .. sannolikhet och variablar och kvotgrejs.. Måste erkänna att det faktiskt är både intressant och användbart så jag ska till och med verkligen försöka koncentrera mig för att förstå allt som sägs dom här dagarna :) duktigt av mig va ;)


Hoppas att det skall bli lite fotografering i helgen :)


Kanske blir utgång igen .. det var riktigt kul förra helgen så jag vill få med mig Miss underbar ut och ta en sväng om hehe ;)


Ska på allvar börja söka artiklar nu till våran uppsats ..tycker att vårat ämne är superintressant och när vi formulerat våran frågerställning så ska jag skriva lite mer om vad vi ska skriva om här på bloggen också.... kanske kan få några bra inlägg på tankar och reflektioner om ämnet av er :) Hoppas :P !! :)

tack för en mysig eftermiddag igår till gullhönorna <3<3<3  fick en massa motion och var helt slut när jag kom hem haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0