Jävla rövjävledatorskitmej!!!!!!!!!! :(;:(:(

ÅHHH jag är så arg :(   Igårkväll hade jag med mig min dator till jobbet och när jag skulle ta in den till kontoret råkade den slinta i händerna så kontakten åkte in i skärmen och förstörde den ..FAAAAAAAAAAAAn också !! Jag blev så arg på mig själv när jag fick se hur skärmen såg ut efteråt GRRRRRRRRrr min fina dyra dator alldeles förstörd .. jag sörjer :S :S Nä men det var verkligen inte kul jävla skit också blir så trött.. har mitt skolarbete till i morgon fast i datorn .. ska ringa läraren om en stund hmmmmmmmmmmmmmmmm...

Annars har helgen varit mys :) Idag åt vi äppelpaj med vaniljsås det var jättegott !

I morgon skall jag ta itu med allt som är viktigt !


TULLAN TOuLOSE  TULLEGULL<3







Nu ska jag kolla på Jonas hehe...

Puss o kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0