PUSs PUSS


Ibland bli man nästan förvånad att det finns så bra människor när man hör om alla dumheter ute i världen!

Jag är så glad och stolt att jag har den fantastiska turen att känna så många fina människor och ha dem nära mig !

Människor som verkligen bryr sig om andra.. som verkligen förstår .. som ger andra kraft ..som inger trygghet.. som
man   verkligen kan lita på ..som ställer upp i vått och torrt ..som ger så mycket glädje och kvalitet i livet.

När tråkiga saker händer och livet känns jobbigt då finns ni där ute och gör mig lycklig <3<3<3<3 TAAAACK !!!


Annars är det full späckad vecka och det var en riktigt perfekt helg !!!!

Haft så himla kul och trevligt på alla sätt :) thanks again ;) <3




Idag hade vi hyv haha vi gjorde dramaövningar... och jag fick spela en sjuksköterska som sprang ut och in och ställde dörren på vid gavel medans en stackars patient fick sin ändtarm och tjocktarm undersökt ... inget speciellt kul fall direkt... Måste kännts väldigt kränkande och förnedrande att behöva visa sin rumpa för alla som gick förbi :S Men det var rätt kul att spela störningmoment hehe....det är kul att vara lite elak och respektlös n'är det sker under ordnade former ;)


Kommentarer
Postat av: jullanbullan

saknar dig, mýsig blogg du har!

2009-01-27 @ 22:42:55
URL: http://juliajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0