Fredag den 16

Herregud i havet FAN vad jag har ansträngt mig denna kväll  Höll på fullaste allvar på att få ett psykbryt och börja storgårta när jag skulle sätta ihop min dator! Jag är nog något av det otekniskaste som går i ett par stövlar så jag kände mig allmänt livrädd när jag skulle börja koppla ihop alla onda farliga sladdar :S Fick somsagt panik 5 gånger ungifär men nu funkar den fin fint :D:D Känner mig helstolt faktiskt!!

Imorgon skall det grejjas lite mer med den :D hehe !

Idag skrev vi tentan och tja...jag vet faktiskt inte riktigt hur det gick ..kändes så där ... men men man vet aldrig ;)



Funderar över att man är så rädd att förlora saker... Tror att jag har lite tvångtankar när det gäller sånt.
Att man aldrig vågar hoppas på saker i rädsla för att bli besviken ..att man alltid garderar sig för att det kan gå dåligt ..
Ibland skulle det bara var så jävla skönt att vara riktigt sårbar och stå för att man verkligen känner !! verkligen hoppas !!verklligen önskar!! och verkligen tror på något utan att i nästa stund säga .. .. men man vet aldrig....eller det kommer säkert aldrig att hända...eller det gick dåligt så skitsamma .. eller det spelar ingen roll  För det gör det ...Det spelar en massa roll ..det betyder allt.. min själ blir förkrossad om det inte blir så här ... Om jag ger och inte får något tillbaka .. om jag verkligen önskar en sak som aldrig blir av .. När något blir riktigt fel ..Det gör verkligen ont.. det känns verkligen hemskt .. man blir verkligen ledsen och besviken ... och ibland behöver det bara få vara så ...utan massa försvar ..


hmm nu ska jag käka något och sedan försöka städa undan alla hundra kartonger som blev över nu :S

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: annika

Satte du ihop datorn själv , duktigt, hade jag aldrig klarat.kram

2009-01-18 @ 10:51:27
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0