mmm men,såatte!

Hej i regnet och blåååsten och åååskan !!

Torsdag idag då .. dagarna bara springer iväg .. snart börjar min sista termin på utbildningen heeelp .. nä skoja bara men jag är lite halvnervös bara ..det ordnar sig säkert... blev lite irriterad bara för jag förstår inte hur man anmäler sig till en tenta som inte står med grrrrrr... blir så trött när det ej funkar... då väcks min nervösa otrygga sida och den inre stressen sätter igång ... men men bara att bita ihop och ta tag iet ;)





 Kevo för ett år sedan <3





Japp hungrig det är vad jag är ... och rastlös och trött på regnet och glad och förväntansfull och full med tankar och funderingar !



En viss människa är frisk och friiiii hihi (L)


Ben and Jerryglass är heaven !


Jag vill åka till stockholm ,Jag ska åka till Stockholm !! !  Minst tre besök per år är nödvändigt för mitt välmående har jag fastställt nu !!


Nu ska jag vara lite  onyttig och kanske till och med i morgon också  ..just so u knoow !


Joelle My lover










Puss ni är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill oxå till STHLM!!!!!!!!!!!

2009-07-30 @ 23:25:24
Postat av: Joelle

glömd skriva att de var från mig ju :)

2009-07-30 @ 23:27:41
Postat av: Annika

Du kommer vara en klart vinnare när du går ur skolan i vit skj dräkt, bäst så klart

2009-07-31 @ 19:37:17
URL: http://jbbbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0