Lite halv natt

Fullspäckad dag idag ! Har lagat mat nästan hela dagen känns det som . Idag var nämligen min kusin och hennes man här och hälsade på . Deras barn var förståss också med, dom studsade omkring och var exakt precis överallt haha . I alla lådar , alla skåp, alla garderober och i alla "hemliga" dörrar som Vincent kallade bl a vindsdörren och förråds dörren . Saker som Varit bort i flera år letades fram eller råkade hittas och togs många nyfikna tittar på haha ,min mamma var helt chockad och aningen nervös men förhoppningsvis är allt fortfarande helt ;).
















Jag har även badat i ösregn och allmänt skitväder, trodde att det skulle vara fasansfullt men det visade sig vara riktigt varmt och skönt i vattnet däremot kändes det inte speciellt härligt att behöva komma upp .DÅ var det kallt !!!



Är så otroligt stolt över att jag lyckats hålla mig ifrån sötsaker i hela hmmm nu ska vi se... tre veckor snart :D :D Gudars förstår verkligen inte hur detta har gått till men här är jag tre veckor senare utan minsta tugga eller klunk av vare sig godis kakor , läsk, cider eller andra saker som innehåller koncentrerat med socker . Ingen söt yoghurt, inget sött bröd och inga onyttiga efter'ätter på jobbet., Ingen glass. Försöker ställa in mig på minst tre veckor till. Tror att min kropp är riktigt nöjd nu när den är sockerfri och det vill den helst fortsätta att vara .

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag ... behöver min energi tills i morgon för då kommer vildarna tillbaka .. imorgon skall vi upp och göra frukost åt dem innan återresan till huvudstaden .  Godnatt Folket ni är bäst !!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack snälla Anna det du e bra på e du bäst på

2009-07-19 @ 12:43:34
URL: http://annikabjork.blogg.se/
Postat av: Fliingan

älskar dej anna ! <3 du är bäst har inga pengar på min mobil så kan tyvär inte svara men jag åker gjärna dit då !<3<3

2009-07-23 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0