Fredag




Godkväll :)  Idag har jag varit ute på äventyr  närmare bestämt på den nya äventyrsbanan bredvid djurparken och herregudars det var en upplevelse.. Det såg inte speciellt farligt ut när man tittade ut över banorna men efterson jag råkar lida av en aning kontrollbehov och höjdskräck blev det riktigt läskigt ibland haha , bl a när jag skulle åka kälke några meter över marken .. Kände mig jättefåning som absolut inte kunde förmå min egen kropp att flytta sig och sätta sig på den där söta lilla kälken .. Det var som att jag frusit fast i träder.. (man befinner sig nämligen högt upp i träden hela tiden :S ) och inte vågade gå vare sig bakåt eller framåt.. tillslut tog jag mig iallafall samman och åkte över i snigelfart ..måste sett rätt dumt ut men men ibland måste man bjuda lite på sig själv och sina rädslor eller nåt XD XD.. Vågade iallafall inte upp i den sista banan utan satt lugnt och skadeglatt och tittade på alla rädda och kämpande människor som klättrade och hängde och dinglade överallt i träden.. det var nog så spännande och kul bara det !



Igår var jag ute med brotorpflickorna !!  Marias syster lånade ut sin lägenhet till förfest mot att vi skulle fixa in dem på grand  .  Kvällen blev väldigt lyckat och fin !. Maria blev dock lite illamående och fick för sig att hon inte alls skulle med ut längre men efter lite tjat och arga ursäkter från Maria haha så ändrade hon sig tillslut och det tyckte vi alla var jättekul. Dansade loss i ungefär en timme sedan blev det alldeles för varmt plus att någon råkade trampa på min tå :( det gjorde verkligen otroligt ont och idag känns den helt ur form  men klarade sig ändå rätt bra i hinderbanan.





Käkade på min favoritBoråsrestaurang idag också , Babbel.  Tycker att dom har alldeles fantastisk god mat på den restaurangen. Blev en bra kväll ..fint väder och trevligt sällskap :)  Idag har min underbara vän Joelle kommit hem också så imorogn ska jag våldgästa henne. Har saknat henne väldigt mycket och känt en abstinens som nu måste stillas hihi <3 <3 <3


Har bestämt mig att jag måste lära mig tre nya sånger och sjunga dem med musik till .. det är mitt nya projekt .. Blir på riktigt bra humör och mår bra när jag lyssnar på ny musik och lär mig melodierna och texterna ..Ikväll har jag sjungit Kasey Chambers låt  Not Pretty enough  en låt som passar mig perfekt idag :D





Träffade Eve i göteborg i veckan också . Det var väldigt mysigt <3 . Köpte smink, underkläder och en mobil som man kunde hänga kort i :D . Vi åt även på Andrum och fikade innan jag tog bussen hem till våran vackra stad igen ..

Nu har jag faktiskt börjat få lite ont i magen så är det nog dags för bingen och min talbok
Natti alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0