Tisdag en fotodag :D




Idag har jag Och Eve varit i fotostudion och plåtat lite. Vi körde hårt i 4 timmar så nu är jag helt slut hihi ..
Igår var vi ute och åt och drack lite vin på kvällen det var mysigt ..hade inte träffat Eve på ett tag men nu måste hon fortsätta modella så jag får öva lite mer !
Just nu tittar jag på en fyra för tre .. Älskade det programmet när jag var liten så nu sitter jag här och återupplever gamla minnen.  Imorgon ska jag vara duktig igen och göra nödvändiga saker ..det ni !! :)
























Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina bilder på Evve!

2009-06-11 @ 21:59:51
Postat av: Jullan

Fin hon e;) Du har en nalle att hämta hos mej!!Kram

2009-06-24 @ 16:42:10
URL: http://www.metrobloggen.se/juliaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0