Lycklig den som har en sådan vän !!!

MATTEPROV  AAAAAHHHHHHHHHH hjäääääääääääälp ..snälla någon vänlig själ ..kom och gör mattetatalen åt mig för då skulle jag bli jätteglad :D:D:D jaa jag vet att jag måste göra det själv och att det bara är att öva och att övning ger färdighet och att man är jätteduktig när man pluggar och gör det man ska men jag OOOORKAR inte ....eller rättare sagt jag har ingen lust ... fy vad dåligt av mig men så är det ;) ..fast i morgon då ska jag orka igen .. då ska jag ta tjuren vid hornen och traggla mig igenom åtminstone en gammal tenta ..så nu vet nu det :)




Förövrig är jag glad idag  ... igår var lite traumatiskt och jag var tvungen att köpa en hamburgare bara för att lugna mina nerver och inte må dåligt men nu känns allt mycket bättre :) Var en äkta sjuksysterkompis idag .. hade köpt en massa grejer som skall underlätta och hoppas att allt ska bli jättebra snart och jag tycker att du är den modigaste underbaraste vännen i hela världen .. mitt liv hade varit tomt och tråkigt utan dig <3




Pratade i telefon innan och kom fram till att har man en underbar vän som man alltid kan lita på  :D som man har fantastiskt roligt ihop med <3<3<3<3 .. som man delar många fina minnen med . Som  funnits där i jobbiga stunder och som det känns så otroligt skönt att ha så är man verkligen lyckligt lottad !!!... det behövs verkligen inte mer ... XD!!!

ibland kan det nästan verka som att folk tävlar med varandra om hur många vänner de har och vem som känner flest människor .. men det är verkligen kvaliteten som räknas ... Verkligen !! Hellre 1 fantastisk vän än 100 kompisar man egenligen inte känner speciellt väl eller vet var man har.

Åter igen tack för att ni finns mina underbara vänner <3

Jag älskar er och ni gör världen vacker !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0