Onsdagkväll

Känner mig väldigt tillfreds just nu .. ingen skola på några dagar och det är riktigt skönt.. ha varit allmänt stressande den sista tiden ..
 
Jag är så glad :D :D  ... det har hänt så himla mycket roligt och fint den sista tiden !!! TAck Tack Tack!

Om en månad ska jag till globen !!! Ser fram emot det hur mycket som helst!!

Nu ska jag börja lyssna på boken Låt den rätte komma in .. efter att Jennie berättat om vad filmen egentligen handlar om måste jag lyssna på boken så jag förstår någonting ..gillade filmen men kommer kanske at bli irriterad nu när jag får reda på sanningen haha ..


Sa jag föresten att jag längtar till sommaren .. ..det är som att en helt ny känsla väcks inom en när solen lyser och fåglarna börjar att kvittra... känns faktiskt som våren är påväg ... <3





Längtar till helgen och längtar ännu mer till nästa helg !!  Det är å himla kul att ha en massa att se fram emot.... livet blir så lätt och roligt då


Idag ska jag gå och lägga mig tidigt ... har slagit rekord några nätter och varit uppe till halv 6 fråga mig inte varför så nu måste jag skärpa mig och få min kropp i fas igen !!


Till Alla som funderar på att gå kursen Handledning i yrkesmässig växt vill jag bara säga TVEKA INTE GÅ KURSEN !!! HELT UNDERBART!! Den bästa av alla kurserna vi läst ...  Kursen går som ni av namnet förstår handlar om att Handleda andra och att handleda.... mycket lärarikt och verkligen behövligt .. något man verkligen kan ta med sig i sin yrkesroll och utvecklas med hjälp av !!  Tack mina fina HYVkompisar <3 ..Har fått så mycket stöd och visdom  !


Nu är det somsagt dags för LÅT DEN RÄTTE KOMMA IN :)
natti folket... mer bilder kommer föresten snart hehe är inne i ett stimm om nu förstår XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0