Söndag eller måndag!

Nu är kl halv 2 fast egentligen är den bara halv ett och jag börjar faktiskt bli lite trött..  
Idag har jag varit ute hela dagen och grejjat i trädgården .det har blivit så himla fint nu efter all eldning och krattning :) .. Funderar på att bygga ut verandan och lägga nya golv i vardagsrummet och hallen ..tror att det skulle kunna bli riktigt bra faktiskt... roligt med lite nya idéer :P

Imorgon börjar mitt nya skrivar liv .. Måste skriva i 8 veckor ungefär och imorgon är första dagen ... må min hjärna vara med mig .

Kanske blir fota i veckan också .. kanske onsdag ..ska se hur allt ser ut hoppas hoppas ..:)


Åt thaimat idag .. och imorgon är det Sushi time ... Är magen glad är människan glad hehe ..det stämmer verkligen in på mig iallafall .. !

Nu ska jag sova..

gnatt folket <3


Kommentarer
Postat av: sanne

Jag behöver lite skvaller! Varför ska du skriva själv? Själv har jag suttit i biblioteket med ouldouz hela förmiddagen och letat artiklar. segt! Vi får ses någon dag nu när vi inte ska vara i skolan på länge! Kram

2009-03-30 @ 14:35:32
URL: http://sannenordqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

shit! gud vad läcker din blogg har blivit.... o så snygga bilder du fixat till.... blir lite avis.. ;)

Bamse kram vännen

2009-03-30 @ 20:14:40
Postat av: hedvig

de var jag som skicka de förra meddelande, mitt namn försvann av någon anledning...

kram

2009-03-30 @ 20:16:03
URL: http://ohjustme.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Heej :)

hur har du det nuförtiden?

Kraaam

2009-03-31 @ 19:50:01
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Heej :)

vilken fin blogg du har, min är ju rätt tråkig om jag får erkänna det :)

hur har du det nuförtiden?

Kraaam

2009-03-31 @ 19:50:37
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: jennie

Vilken fin bild! Är den riktig eller photoshop? Den när du blir avmålad.

2009-04-08 @ 22:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0