HejHej Goddag på dig !!



Hej the Blogg... Underbar dag i dag... jag ÄLSKAR att vara ute.. åhh det är så härligt .. man fylls med energi och kraft när man andas in frisk klar luft och känner solens värme i ansiktet





ÄR just nu inne i ett tycker det är kul att göra Kollage stim :D :D som ni kanske märker :P











 Mamms <3





Igår käka jag lunch med  The Pär :) ..det var kul fick en idé om att hyra städhjälp ..det var lite kul för för bara några dagar sedan gick jag och funderade över om att det skulle vara så gött att bara låta någon annan komma hem och städa mitt hem .. göra rent ialla vrår och torka på ställen jag inte ens trodde fanns .. eftersom jag inte är städartypen .. nu är det ju inte överofräscht hemma hos mig på något vis men det finns så många andra saker som jag gör så mycket bättre än att städa .. plus att jag tycker att det är så otroligt tråkigt och alltid blir arg medans jag håller på ..vet inte varför men det har alltid varit så hehe ... jaja men då berättade iallafall Pär att han och hans rumskompis att en städfirma skulle komma hem till dem och kolla upp vad det skulle kosta att snygga till deras hem .. det tog jag som ett tecken :) ..tror nu på fullaste allvar att det helt enkelt är meningen att jag också ska göra detta :D :D får boka upp en tid och höra hur dom bedömmer mitt trevliga hem hehe ;) :S



Skickade in lite bilder till fotoklubben också ..när mina kusiner fick höra att jag var med i en fotoklubb tyckte dom att det var typ det tötnigaste dom någonsin hört ..dom gapskrattade och frågade om vi sitter och glor på varandras bilder en gång i veckan .. som att det var det mest otänkabara man någonsin kunde göra .. haha jag var tvungen att erkänna at JA det är just det vi gör och att det faktiskt råkar vara riktigt lärorik så det så ... men dom verkade inte ha den minsta förstålelse och jag tyckte att dom tittade mig med misstroende blick resten av kvällen .. haha I Love them .. <3 Mina kusiner än underbara bara så ni vet.. det är bara det att dom råkar vara sport freak och att deras liv går ut på att heja på blåvitt och spela handboll .. men goa är dom ändå hihi





Köpte nya jeans igår ... tycker jättemycket om dem än så länge ..skön kvalitet och sitter bra om min något bastanta rumpa ;)... Köpte en klänning också men ska nog gå tillbaka med den .. funderar på att köpa två andra till istället :)  Är riktigt sugen på fina klänningar nu när det börjar våra sig ... jätteskönt och gå i och det finns flera som tycker att jag borde uttrycka min kvinnliga sida i form av det jag har på mig ;) Så nu ska jag faktiskt anstränga mig lite .. kanske ju alltid vara kul ..



Dagens tacksamhet ! Orudis och diklofenakt vad skulle jag gjort utan er !! Ni gör mitt liv så lätt och bekvämt <3 ;)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin din sida har blivit! Jag gillar alla dom där mumin, särskilt Snusmumriken. Alla dina egna bilder är också väldigt fina och då sä det på mor! Ruvar på hämnd!

Kram från M

2009-03-24 @ 18:48:25
Postat av: anna

hihi tack mor..men din bild är också fin på sitt alldeles egna sätt <3<3<3

2009-03-24 @ 19:32:39
Postat av: Annika

Tack !!

2009-03-25 @ 16:15:26
Postat av: An Non Ym

Äsch, vilka knäppa kusiner du verkar ha. det är ju jättefint att du är med i en fotoklubb. Fina bilder tar du minsann! Men du kanske tycker att dom är knäppa som bara bryr sig om sport?

Är sport konst?

2009-03-25 @ 22:53:56
Postat av: Anna

Ja det är väl på sitt vis en konstform .. tycker det är lite coolt att man anstränger sin kropp till max för sitt lag..det är bara det att jag aldrig skulle göra det haha ..

2009-03-26 @ 08:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0