En bra Fredag :)

Ovanligt nöjd med mig sjäv idag .. varit en slitsam dag men det känns skönt när man fått gjort det man ska
Imorgon skall jag förhoppningsvis fota igen .. fast mer vardags och kalas bilder hihi ... ni får väl se sen här på the blogg om jag lägger ut några !




Jag och Maria kollade på Arn innan ..den var faktiskt riktigt bra fast störde mig jättemycket på slutet i tvåan eftersom jag inte sett ettan så nu vet jag inte om jag vill se den ... Ända sen jag och Alle när vi var små grät floder när Babars mamma dog så har jag haft svårt för sorgliga slut.. vill lixom inte acceptera dem .... Jag vill att filmer skall sluta lyckligt .. då blir jag glad och kan sova gott hihi ..

Just nu känner jag mig väldigt trött  men här kommer lite boktips


MIG ÄGER INGEN !!
Underbar bok !! Läs den !!


Om Jag Kunde  Drömma- blev tipsad av en kompis att denna skulle vara sååå bra och såå medryckande.. Är visst en serie och en film också ..får kolla närmare på detta :)



Se Dig Inte Om- En av Karin Fossums spännande böcker .. Lättläst spännande och jättebra !!

Den Som älskar något annat
 Ytterligare en spännande bok av Karin Fossum och ett tragiskt mordfall på en lite pojke .. väldigt spännande den också !




Nu ska jag gå i íde :) .... tack för denna trevliga dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0