Idag är det tisdag :) and we like

Har inga ord för vad jag anser om mig själv just nu ..... så därför ger jag bara ifrån mig ett skriik i skrivform   AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mmm nu känns det lite bättre... 

Tack för en väldiigt fin kväll :) Tack för att du förgyller mitt liv :)  Perfekt sätt att liva upp och göra en tisdag till något fint och mysigt hehe o gott ... Tycker om människor som kan njuta av livets goda och ta dagen som den kommer !!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig för igår fastnade jag och kom isäng SENT om man säger så ..


Helgen i stockholm var absolut ljuvlig...  Det är något speciellt med den staden ..Så roligt att träffa alla och få sjunga lite opera hahah  jag är bäst på opera tro inget annat ... nattens drottning från trollflöjten är ju superlätt eller vad säger ni ;)







Pratade med Evve nyss .. det var fint... ser fram emot att träffa dig snart min vän ... och ville att du skulle följa MEED!!








KEVo the one and only <3 <3 <3 <3 we love







Alle my sis har fyllt 25.. grattis till henne!! oj oj vad tiden går fort  .. ahh snart är det min tur .. då jävlar blir det party !!!:)
Då måste ni lova att komma och fira !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0