klockan 18:29

Gokväll alla människor!




En riktigt lugn skön söndag har det varit idag.. ! Var inne hos Jullan <3 och bakade rulltårta i morse det var riktigt mys.. luktade nybakad kaka på hela stället.. tror att alla runt omkring tyckte att det var härligt att känna den doften sprida sig genom rummen. Sedan har jag varit med mor och hon har hjälp mig med mitt skolarbete i eftermiddag . Nu har jag bara Pyttelite saker kvar som jag måste bli färdig med... just det ..måste betala festen också ..vårat eget party som vi ska ha i januari .. lÄNGTAAAR Så !

Imorgon börjar min näst sista praktik.. tre veckor skall jag vara på en vårdcentral i Gällstad.. wiiiii inte alls långt bort ... hmm men hoppas att det kommer att bli bra ändå ..

Annars har jag inte så mycket att tillägga.. Jo bara att jag försöker göra om lite hemma .. och fixa upp stället lite grann .. Är nästan nöjd ..eller rättare sagt tror att jag nästan kommer att bli nöjd denhär gången .. Var och shoppade lite med min andra hälft araben <3 Helt underbar dag by the way <3

Det blir nog Ullared snart igen nu.. har blivit ett fan av Ullared jhaha sen det började sändas på femman så drog med mig vildingarna och shoppade loss och nu är det dags igen tror jag fast med lugna gänget haha lugna men shoppinggalna !!

Nu måste jag återgååå

Puss på erallihoopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0