Måndagen den 2 nov

HEj<3

Ösregn ute ! Haft grupptenta idag ..rätt segt men vi var en toppengrupp och jäklar vad vi skrev,superintelligent blev det tillslut!

Nu pluggar jag igen duktig som jag är ! Snart är jag färdig ..närmare bestämt den 15 januari ..Då blir det fest vill jag lova ! Måste söka jobb ..vill inte söka jobb .. vill att ett drömjobb ska finnas där direkt för mig utan ansträngning.. Tror ni på det.. ? Att det gör det. .. ett drömjobb till mig :D Det tror jag iallafall :)

Har jag sagt föresten att mitt nya liv började idag ..IGEn eller ja för sådär 37nde gången ungefär .. men jag misströstar ej .. jag tror på mig själv i alla lägen .. två veckor i taget får det bli .. Nu har jag några att tävla emot också eller kanske inte tävla direkt men som jag måste hålla fasaden för , som jag måste visa att jag faktiskt visst klarar av ett hålla mig till osötade födoämnen såsom grönsaker  fisk och vatten .. det låter väl smarrigt :) Sushi är ju det bästa jag vet så fisken lär det iallafall inte bli några problem att få i sig . Åt Sushi i gbg sist och det var totalt underbart om jag säger såå!

Idag tittade jag och mamma i några kataloger och nu jävlar skall jag börja tvinga fram min vilja ha det fint och inreda hemma sida... den ligger långt långt därinne men nu när det börjar närma sig jul ska jag faktiskt på allvar försöka anstränga mig och köpa lite nytt och få det lite mer stämningsfullt.. Det ni ..det är inte dåligt för att vara jag .. har till och med funderat på att måla lite i mitt kök .. är fortfarande lite rädd för mig själv, att jag ska få panik och skita i allt när jag märker att det börjar bli jobbigt.. men någonstans måste man ju börja .. har  aldrig varit någon inredningsarkitekt men vem vet.. kanske det kan bli en hobbyverksamhet.. föga troligt men det gäller ju att ha positivt tänkande.. Hmm är nog bäst att jag gör upp en tidsplan och några mål .. planering och struktur är som jag tidigare diskuterat väldigt bra och vackra ord för mig i mitt liv :D

Jaha nä men nu är det dags att plugga vidare och vara en duktig människa :)

Jullan Juliuus <3 <3 <3 en tapper sovande prinsessa som finns i mina tankar varje dag<3


och såklart lillasysterbus <3

Puss på er i höstmörkret


Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka till Anna! Om du vill ha hjälp med att måla eller slipa eller något är det bara att säga till :)

2009-12-12 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0