Torsdagen

Helloo Folk !



Kom precis hem ifrån Joelle.. När man är hemma hos Joelle blir man alltid kvar där i minst 4 timmar, varje gång! Det bara är så .. av tradition ! Men mysigt är det! Käkade lite kvällsmat där idag också . Joelle är kock number 1 !! Hon och matlagning går helt enkelt väldigt bra ihop! Kevo var vild och busig som vanligt hans nya ord är ordet nej och bestämd är ungen också .. så det passar bra med nej . Ett bestämt NEJ till allting ..så söt så arg ;)





Var på kalas hos Lina och Tobbe också för Leo fyllde 5 år ! Sicken fin liten pojke han är Leo ..så lugn och glad och mysig är han, plus att han har börjat jobba som modell i göteborg.  Varje gång man tar fram kameran så vet han precis hur han skall göra för att bli extra supersöt och charmig på  bilderna . En liten naturlig talang Leo <3 Laura lilla syster hade o också växt och börjar gå och prata och busa runt! Det var kul att se dem . Dom har lovat att komma och fota sig hos mig snart i allafall så det sak bli riktigt kul




Fick något väldigt bra till datorn igår TAAACK TACK TAACK M <3 Så otroligt schysst verkligen!


Annars är det fullt upp somvanligt och för första gånger börjar jag se ett slut. Börjar nämligen få lite ordning och reda på min tillvaro och det känns så himla skönt. Var så stressad ett tag där att jag till och med glömde bort att jag skulle jobba natt. Kvart i nio på praktiken kom jag på att jag skulle vara på jobbet nio..Gissa om jag fick panik ! Men som tur var löste det sig .. kom bara 20 min försent fast det var folk där så inga liv riskerades :S
Älskar föresten praktik platsen .. Helt underbar avdelning OrtopedUVA YES Yes! Man känner sig verkligen som en riktig sjuksköterska eller nästan i allafall och ibland känner man sig helt livsfarlig och värdelös som inte kan någonting, men då får man genast stöttning och peppning på alla sätt av både kompisar och personal så det är verkligen verkligen bra !


Älskar när man har någonting att längta till :) Just nu har jag tre saker wii<3 

Japp det var nog allt för ikväll.. Nu ska jag titta en stund på IDOL ..I love !


Här är lite bilder sen senaste fotningen .. får ju lägga ut dom nu hehe

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0