Hej hej tisdag!

Goddag i stugorna ! Här sitter jag och är määääätt!!

Helgen har varit helt underbar <3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




I fredags kom somsagt min man <3 Erico hehe ..  Har spenderat varenda vaken minut med honom tror jag .. Känns lite hysteriskt kanske, ja nästan lite fanatiskt men var inte oroliga .. jag är ingen stalker .. bara lite lagom groupie eller vad det heter . När jag och Erik var små så var det nämligen precis likadant , Jag ville spendera all tid i världen och lite till på att vara Eriks kompis och göra precis allt som han gjorde och lyssna på allt han hade att säga så detta jag berättar om är verkligen inget ovanligt.

I fredags firade vi Eriks Morfar Kjell som fyllde 75 underbar mat och väldigt trevligt på alla sätt <3

I lördags fick vi vara med och delta i Olles nya tradition att måla lillstugan med varsitt glas absint och en massa perspektiv! Ja det blev väl som det blev men kul var det.. Är som sagt ingen konstnär men Absinten gjorde väl sitt och Eriks skägg fick sig också en släng av min målarglädje Javisst!

Kräftskiva på lördagkvällen Totalmyys <3.. Har känt mig lite deppig den här hösten för jag hade inte varit på någon kräftskiva än och det bästa jag vet är kräääftor ! 

Men efter i lördags så känner jag mig bara lycklig ... Som ni nog förstår så är jag väldigt förtjust i Eskilstuna gänget! Har känt dom i nästan hela mitt liv och alltid haft fantastiskt kul med dem.





Idag är jag fit for fight ! Igår var en mysig och fullspäckad dag .. Jag och F fixade lite grejer ..hmm vi får väl se hur detta går .. Måste i alla fall fixa två saker till om allt ska funka ..

Imorgon är det min födelsedag.. men jag har ju redan firat den så det känns som en vanlig dag hihi .. fast jag hoppas att jag får någon mer present.. har nämligen önskat mig en grej hehe . Ja men snart var man halvägs till 50 år då .. usch snart kommer jag säkert vara 50 bara för tiden går så himla fort hele tin.. känns som man måste springa med för att hinna ibland.


Blev inspirerad att göra amerikanska pannkakor .. jäklar vad gott det bleev!

5dl vetemjöl
50gram smör
2,5 dl bakpulver
3 ägg
3 msk socker
2 tsk vanlijsoccker
och valfria bär. tex blåbär björnbär eller hallon

Som otroligt onyttiga men otroligt goda tillbehör kan man använda tex Lönnsirap ,smör  eller som jag nutella hehe .. jag lovar er att ni kommer att njuta av dem. Väldigt gott med en kopp nybryggd kaffe till också!

Jaha nä nu återgår jag till viktigare saker.. som stuuudier tex ::S

kram på er folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0